انواع کابین آسانسور

انواع کابین آسانسور موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم . یکی از محبوب ترین و بهترین کابین های آسانسور کابین تمام استیل . این نوع از اسانسور بعد از کابینهای شیشه ای جزء کابین های پر طرفدار و محبوب برای افرادی است که امکان استفاده از آسانسور های کابین شیشه ای را ندارند

در کابین تمام استیل ، تمام نوار ها و دیواره ‌ها و تمام ورق هایی که در کابین استفاده شده از نوع استیل می باشد. در کف کابین تمام استیل از کفپوش سنگ استفاده می شود. معمولا کابین های استیل دارای مدل های مختلفی هستند که بستگی به انتخاب مشتری دارد  برخی از انواع کابین آسانسور استیل شامل کابین ، دودی طلایی ، استیل خشدار ، خشدار میرور ،گندمی میرور ، تایل و گندمی طلایی و سایر موارد می باشد.

انواع کابین آسانسور

انواع کابین آسانسور

کابین شیشه ای :

دیواره های کابین ها آسانسور  را میتوان از جنس شیشه های مخصوص  می باشند ساخت. این نوع کابین ها را بسته به محل نصب میتوانند ، یکی از دیواره ها حتی سه دیواره را بصورت شیشه ای بسازند. همچنین درب ها را نیز میتوان از جنس شیشه ساخت تا افرادی که سوار کابین میشوند بتوانند از همه زوایا دید به بیرون داشته باشند.

 

کابین نیمه استیل :

کابین های که ترکیبی زیبا از استیل و ام دی اف است و نسبت به کابین تمام استیل دارای قیمتکمتری هستند اما ترکیب ام دی اف و استیل باعث می شود که زیبایی کابین ها دو برابر شود و با انتخاب نوع ام دی اف و انتخاب نوع رنگ ها و ترکیب آن با استیل ظاهری هرچه زیباتر ایجاد نمود.

 

کابین آسانسور ام دی اف :

محیط داخلی این کابین تماما از ام دی اف می باشد و در آسانسور های مسکونی و اداری بیشترین کاربرد را دارد. این نوع کابین ها یکی از مدل های کابین آسانسور هستند که از طرح ام دی اف برای پوشاندن دیواره‌ ها استفاده می شوند. کابین های ام دی اف نیز دارای طرح های مختلفی است که بسته به سلیقه مشتریان و ظرفیت آسانسور در پروژه های مختلف میتواند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کابین پاناروما :

بدنه این کابین تماما از شیشه ساخته می شود و چیزی که مانع از ریزش شیشه هنگام شکسته شدن می شود. نوعی تلق VPB است که در ساخت این نوع شیشه ها به کار برده می شود.

 

 

شما عزیزان برای راهنمایی و مشاوره در مورد انواع آسانسور میتوانید از طریق راه های زیر با مجموعه ما در ارتباط باشید و همچنین برای مشاهده دیگر مقالات روی این لینک کلیک کنید:

 

دفتر : 02633360868

مدیریت: 09122600442

واتساپ: 09306354542

اینستاگرام : technosanatealborz

 

تکنو صنعت البرز از سال 1385 در زمینه تولید قطعات آسانسور کار خود را با طراحی قطعات شروع نموده و در سال 88 کارخانه تولید کابین آسانسور را تاسیس و راه اندازی نمود. این مجموعه با بهره گیری از علم و دانش مهندسی ، خلاقیت طراحان ، تجربه کادری مجرب ، تجهیزات پیشرفته ساخت و افتخار همکاری با معتبرترین شرکت های فروش ، نصب و راه اندازی آسانسور و فروشگاههای قطعات آسانسور ، آماده همکاری و ارائه خدمات ذیل منطبق با آخرین استانداردهای روز در صنعت آسانسور می باشد

 

انواع کابین آسانسور

انواع کابین آسانسور

 

0 0 votes
امتیاز به این محصول